A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Leśnicy




 Drukuj

Podanie o wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu

Kogo dotyczy

Osoba fizyczna.

Czas realizacji

Termin załatwienia sprawy: 30 dni od chwili wpłynięcia podania o wydanie zaświadczenia o wymeldowanie.

Wymagane dokumenty

- podanie o wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu.

Do wglądu:
- dowód osobisty.
Formularz do pobrania w Referacie Spraw Obywatelskich, pok. 1

Opłaty

- zaświadczenie 17 zł opłata w kasie tut. Urzędu.
- Art. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.) określa katalog podmiotów nie podlegających opłacie skarbowej.
- Art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.) określa katalog podmiotów zwolnionych z opłaty skarbowej.

Tryb odwoławczy

Do Wojewody Opolskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania odmownej decyzji, za pośrednictwem Burmistrza Leśnicy.

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. poz. 993 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. poz. 926).
© 2024 Urząd Miejski w Leśnicy
aplikacja: 1.10.002.003, baza: 1.8.5.9
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce